Kiegészítő légrugózás:
A kiegészítő légrugózás lehetőséget ad a rugózási problémák megoldására megkülönböztetve a lap és a spirálrugózású járműveket. A laprugós járműveknél az alváz és a hátsó tengely közé beépítésre kerül egy légrugó labda, ami a meglevő laprugót kiegészíti. Ezek a Semi Air légrugók. A spirálrugós járműveknél a meglevő spirál rugóba szerelnek egy légrugó labdát (Coil Air), ami a rugót támogatja. Ha a labdában a nyomást változtatjuk, akkor bizonyos határokon belül változtatni tudjuk a menetkész magasságot. Ehhez jön még hozzá, hogy a jobb és a bal oldal egymástól el van különítve (kétkörös rendszer), ezáltal kisebb terhelési különbségek is kiegyenlíthetők.
Választhatóan kérhető egy extra erős kompresszor is. Legtöbbször ez jelent megoldást azoknál a járműveknél, amiket rendszeresen teljes terheléssel használnak és a vezető maga szeretné a menetkész magasságot beállítani.